BLOG DELS ALUMNES I MESTRES DEL 1r CICLE DE PRIMÀRIA

dimecres, 10 de juny del 2015

10 de juny Cal Gort l'aventura comença!!!

Bon dia famílies!
Ahir vam tenir un dia fantàstic. No ens va ploure gens i no vam patir calor.
Aquesta nit hem dormit d'allò més bé, sense cap incident. Tots estem perfectes i ben a punt. Ahir al matir, vam esmorzar a les Borges Blanques. En acabat, vam anar cap a la Pobla de Cérvoles. En arribar ens vam instal·lar a les habitacions i després vam jugar a la plaça del poble, fins l'hora de dinar.
En acabat de dinar, joc lliure i els tallers: abelles i fabricació de paper.
Per berenar vàrem tenir galetes amb xocolata i alguns pernil dolç i pa. En acabat vam fer jocs uns a la pista poliesportiva, altres al parc i altres féiem aventures!
A l'hora de sopar, hi havia molta gana! Vàrem repetir de tot: sopa de galets, mandonguilles i iogurt de postre. I després CAÇADORS DE BOLETS! Havíem de trobar bolets amagats sense que uns caçadors de bolets entremaliats ens trobessin i ens els prenguessin. Va tenir molt èxit, ens ho vam passar "pipa"!